حلول واجبات الجامعة العربية المفتوحة ~~

حلول واجبات الجامعة العربية المفتوحة لجميع تخصصات الجامعة ولجميع فروع الجامعة حلول واجبات – مشاريع تخرج – ملخصات هامة Mobile: 00966542495275 حلول واجبات الجامعة ا
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

  BE200 – Marketing Management Tutor Marked Assessment FALL 2015-2016

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
whatsapp::00966542495275
Admin


عدد المساهمات : 1221
تاريخ التسجيل : 19/08/2010
العمر : 30

مُساهمةموضوع: BE200 – Marketing Management Tutor Marked Assessment FALL 2015-2016   الإثنين سبتمبر 26, 2016 7:30 am


BE200 – Marketing Management
Tutor Marked Assessment
FALL 2015-2016

Question 1 :(25 Marks)
Today’s successful companies have one thing in common: they are strongly customer focused and heavily committed to marketing.
a-What does marketing means? (5 Marks)
b-Discuss in details the five marketing management orientations and explain which one you believe is mostly used by today's organizations (20 Mark)
Word count: 300 words
Question 2: (25Marks)
The first four steps in the marketing process involve building customer relationships. The final step involves capturing value in return.
a-Describe what is meant by customer relationship management (5 Mark)
b-What are the different relationship levels companies can build with customers? (10 Mar)
C-In respect to customer relationship management concept and referring to the case above, explain what did Kellogg focus on in order to retain and gain its customers loyalty? (10 Marks)
Word count: 400 words
Question 3: (50 Marks)
The marketing mix is the set of controllable, tactical marketing tools that the firm blends to produce the response it wants in the target mark.
a-Explain how Kellogg managed to balance its marketing mix strategy. How did it manage each of the marketing mix components? The students should begin by explaining the marketing mix component while referring to BE200 material and then apply it to the case. (20 Marks)
b-Discuss how Kellogg succeeded in differentiating and positioning its products for maximum competitive advantage in the marketplace? (15 Marks)
c-Identify any one of Kellogg's competitor.
-Discuss the differences in marketing strategies between the two (15 Marks)
Word count: 500 words




_________________
الإجــابة النمــوذجية
----------------------

[عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الإجابة النموذجية ، للتسجيل اضغط هنا] || الكاتب: [عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الإجابة النموذجية ، للتسجيل اضغط هنا] || المصدر: [عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الإجابة النموذجية ، للتسجيل اضغط هنا]






خدمات مجانية – حلول واجبات الجامعة العربية المفتوحة
لجميع تخصصات الجامعة ولجميع فروع الجامعة
حلول واجبات – مشاريع تخرج – ملخصات هامة
http://aou888.123.st/
Mobile: 00966542495275  or 0542495275
Watsapp: 00966542495275

smsm.hamdy66@yahoo.com
حلول مضمونة وغير مكررة وغير متشابهة لجميع واجبات الجامعة
متوفرمدرسين ومدرسات لجميع المواد والتخصصات
KSA-Kuwait-Bahrain-Oman-Jordon-Lebanon-Egypt
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://aou888.123.st
 
BE200 – Marketing Management Tutor Marked Assessment FALL 2015-2016
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كيفية اضافة بارتشن جديد او تقسيم الهارد في فيستا بدون برامج
» خطط التحسن ونظم المتابعة لجميع المجالات2016/2017
» 2015 عام انقراض القنوات الارضية
» تشكيل لجنة لإعداد ملف لاستضافة المغرب لأمم إفريقيا عام 2015 أو 2017
» شفرات ميدل اوف اونر

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
حلول واجبات الجامعة العربية المفتوحة ~~  :: حلول واجبات 2017/2018 AOU(يشاهدة الآن 1253 زائر) :: جروب الامتياز2017/2018-
انتقل الى: